שאלה בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, אני בחודש תשיעי להריוני ברוך השם. בחודשים 4-5 רמת ההמוגלובין שלי הייתה 10.3 וכיום 11.6 השאלה שלי היא האם רמות אלה מסוכנות לעובר ? ומהי ההשפעה עליו? ( מדאיג אותי במיוחד השלב בו ההמוגלובין היה נמוך )
אלו רמות נורמליות להיריון, מאחר והאנמיה בהיריון נובעת בחלקה ממיהול טבעי של הדם, דבר שנועד להקל על עבודת הלב האימהי שנמצא בתפוקה גבוהה יותר. בכל חקרה העובר לא מושפע מהאנמיה של האם, מאחר וההמוגלובין העוברי הוא בעל אפיניות גבוהה יותר משל ההמוגלובין האימהי לחמצן.
(מספר מקשר)
תודה רבה פרופסור , חג שמח !