נרות אטרוגיסטן לתמיכה-שאלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופאים, רציתי לשאול לגבי הפעולה של הנרות בשימוש וגינאלי, האם החומר השומני בנרות לא יכול לקטול את הזרע? במידה והביאו לי לקחת לתמיכה. אני יודעת שזו שאלה קצת מוזרה:) אל אני חוששת שהחומר השומני יכול לקטול את הזרע וכך להפחית את הסיכויים להפריית הזרע את הביצית. אשמח לתשובתכם, תודה רבה!!
באמת אסור להתחיל את האוטרוגסטן לפני הביוץ. הבעיה זה לא רק החומר השומני אלא בעיקר שהפרוגסטרון ימנע השתרשות אם יינתן לפני הביוץ.
עשיתי כבר מספר הזרעות שלא הצליחו, חשבתי אולי קשור לנרות. יכול להיות שבמועד ההזרעה עד הבוקר שאחרי עדיין לא התרחש ביוץ? האם כדאי בכלל תמיכה בנרות בשלב כזה של יום לאחר ההזרעה?