הריון מהפריה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור זיידמן, אני כרגע בהריון מהפריה ( 16 יום לאחר החזרה) , נעשו עד היום רק בדיקות בטא שברוך השם יצאו תקינות. 1. מתי כבר אפשר לשמוע דופק? 2. אם ערך הבטא הראשונה(=316) וערך הבטא השנייה (= 754) יכולים להעיד על מספר העוברים? כי כשהאחות מסרה לי את התשובה הראשונה לאחר 12 יום ( 316) אמרה שיש מצב ליותר מאחד.. 3. שמעתי שמומלץ לנשים בהריון לישון על הצד. האם זה נכון? האם מדובר גם על חודשים ראשונים? תודה רבה וגמר חתימה טובה!
1. כ- 4 שבועות לאחר ההחזרה. 2. יש מצב. 3. זה מתייחס יותר לשליש השלישי וממילא אין לנשים שליטה על כך.
(מספר מקשר)