אסטרופם ועובי הרירית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב למנהלי הפורום, אני סובלת מעובי רירית נמוכה בדרך-כלל וזקוקה לתמיכה מתאימה לשם כך. אני לפני החזרת מוקפאים והרופא רשם לי אפסטרופם פעמיים ביום, כאשר בכל פעם כדור אחד דרך הפא ואחד דרך הנרתיק. כלומר 4 כדורים ביום. התחלתי עם האסטרופם מס' ימים לאחר הווסת עם רירית 3.3 מ"מ. לאחר שבוע הרירית הגיעה ל-4.6 מ"מ. קצת התאכזבתי. האם ייתכן שהתרופה הזו לא משפיעה עליי? כמה זמן מקובל לקחת אסטרופם עד שהרירית תגיע לגודל המתאים להחזרה? אילו עוד אפשרויות אחרות קיימות לעיבוי הרירית פרט לאסטרופם? תודה רבה ושנה טוב! מירב.
בהחלט אפשר להמשיך את המעקב, אפילו למשך 3-4 שבועות, בתקווה שהרירית עוד תתעבה. יש גם טיפולים אחרים לעיבוי הרירית, למשל לתת זריקות לגרימת ביוץ על מנת לעלות את רמות האסטרוגן שהשחלות מפרישות.
כי האסטרוגנים האלה לא בריאים במיוחד