מספר שאלות לאחר בטא חיובית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' זיידמן בת 44, בהריון שני, לאחר 7 טיפולי פוריות. הוחזר עובר אחד ביום השלישי בן 9 תאים, לאחר הנצה. דרך אגב, ההחזרה בוצעה על ידך בשבת 29/8. -:) בטא ראשונה 294 שעלתה לאחר 3 ימים ל-809. 1. מתי אתה ממליץ לבצע בדיקת אולטרסאונד ראשונה, לאיתור דופק ? 2. אני מקבלת תמיכה של קרינון פעמיים ביום (בוקר + ערב), עד מתי עלי להמשיך עם הקרינון ? 3. האם מפאת גילי, ההריון נחשב כהריון בסיכון ? 4. האם עליית הבטא יכולה להצביע על תקינות ההריון ? תודה רבה ושנה טובה
לקריאה נוספת והעמקה
1. ארבעה שבועות לאחר ההחזרה. 2. לפחות עד שרואים דופק ואח"כ לפי הנחיות הרופא המטפל. 3. כן. 4. כן.
(מספר מקשר)