שינה בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' , אני נמצאת בחודש שמיני להריוני ברוך השם. נאמר לי שרצוי לישון על צד שמאל ואני מאד משתדלת לעשות כך לאורך כל ההריון אבל לפעמים יוצא שאני מוצאת עצמי מתעוררת על צד ימין או על הגב. עד כמה זה מסוכן ? זוהי הזדמנות לומר לך תודה על המענה המהיר על כל שאלות הפורום ושתהיה לך שנה נפלאה ומתוקה כדבש :)
אני הייתי כמוך חרדתית בהריון שלי. תאמיני לי הכל בסדר ויעבור בשלום. אל תתעסקי בדברים התפלים והקטנים האלה. תשמרי על האוצר שלך ותהיי רגועה !! שנה טובה לך !!
לא מסוכן וזו ממילא המלצה בלתי אפשרית עבור רוב הנשים. כשאת נחה תשכבי על צד שמאל.
(מספר מקשר)