החזרת עוברים - פליטת עוברים מהרחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום עברתי החזרת עוברים בפעם הראשונה (הוחזרו 2 עוברים תחת הנחיית אולטראסאונד. ההחזרה נערכה לאחר 3 ימים מהשאיבה) ויש לי שאלה הזויה - אני מאוד מפחדת מהאפשרות של החלקת העוברים מחוץ לרחם. מה הסיכוי לכך? לא עשיתי היום שום פעילות מאומצת ולא יצאתי מהבית אך גם לא שכבתי כל היום במיטה. כשהלכתי לשירותים כשעתיים לאחר ההחזרה היתה לי תחושה רעה בנושא. אולי זה מהלחץ אבל דמיינתי שאני רואה משהו... האם העוברים בשלב הזה הם בגודל שאפשר בכלל לראות בעין רגילה? האם תוכלו לשפוך אור על הנושא מבחינת סיכויים ומה מומלץ/לא מומלץ לעשות כדי להקטין את הסיכוי לכך? תודה רבה!
העוברים הם בגודל מיקרוסקופי ולכן לא ניתן לראות אותם בעין ולא ניתן לפלוט אותם גם בעקבות פעילות גופנית מאומצת.