עוברים לאחר IVF ראשון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור זיידמן שלום רב, בת 25 בעקבות בעיית מורפולוגיה של הבעל התחלנו טיפולי פוריות. מתוך 11 ביציות אשר נשאבו 9 הופרו והוגדרו כעוברים יפים מאוד. אחד הוחזר, 4 הוקפאו ביום השלישי כאשר הם 8 תאים ועכשיו התבשר לי שעוד ארבעה ניסו לגדל לבלסוציסט ואף לא אחד התפתח! אני ממש עצובה לגלות זאת ואני רוצה לדעת האם זה אומר שהעוברים לא טובים? האם במצב כזה שווה להחזיר את העוברים שהוקפאו ביום השלישי? האם מצב כזה יכול לקרות כי תאי הזרע שבחרו לא היו טובים? אני כבר מיואשת להתאכזב כל פעם מחדש.
היי , אני באותו מצב דומה לשלך בגלל בעיה במורפולוגיה של בעלי רציתי נורא לגדל לבלסטוציסט... השאיבה הייתה בראשון שעבר.. לי הרופא המליץ לא לגדל לבלסטוציסט למרות שהוא אמר שהעוברים יפים מאוד..אך יכול להיות שנאבד אותם אז העדפתי להקשיב לו הקפאתי אותם ביום השלישי... מאחלת לך בהצלחה ושתיהיה לך בטא מהממת
לצערי הבטא היום יצאה שלילית:/ מקווה שהטיפול שלך הצליח!!