החזרה ראשונה שולחת הודעה כבר פעמיים מחכה לתשובה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 24,5 . אחרי שאיבה ביום ראשון של 21 ביציות. מתוכן 13 הופרו. עשינו זאת עקב בעיה אצל בעלי במורפולוגיה חוץ מזה כל הפרמטרים האחרים תקינים. רציתי לגדל לבלסטוציסט אך הרופא טען כי זה לא כדאי לעוברים בגלל שזה יכול להיות שזה יצא על יום שבת ואז ההחזרה תצא ביום ראשון ואז זה יהיה מאוחר . מתוך 13 עוברים שבעה מהם היו בדרגה טובה מאוד ואחד בדרגה מצויין(a7) אז ביום השלישי החזרתי שני עוברים a7 וb10 מה הסיכויים שלי בהפרייה הזאת? הרירית הייתה 14 ממ
תודה רבה!!