בלסטוציסט
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 34. אחרי שלושה ניסיונות של החזרה שלא צלחו(לפונדקאית). עברתי שתי שאיבות שבכל אחת מהן נשאב כ-20 ביציות ונוצרו עשרה עוברים (בעיה עם בעיית זרע). נותרו לי שמונה עוברים שהוקפאו ביום שני. אני בדילמה האם להפשיר מספר עוברים ולגדל אותם לבלסטו ולהחזיר שני בלסטו בתקווה שאכן יגדלו או שכל פעם לנסות להחזיר שניים של יום 2, מה שנראה לי בזבוז זמן. האם לדעתך עוברים בהכרח גדלים יותר טוב ברחם או ששווה לי לנסות לגדל בלסטו? אין לי בעיה לעבור שאיבה עוד פעם ולכן פחות אכפת לי מהעוברים. הגוף שלי מגיב טוב לטיפול. אני פשוט מנסה לחשוב מה יהיה הפתרון המהיר ביותר ליצירת הי=ריון. בתודה מראש :-)