מנופור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי הנחיה להזריק מנופור מיום ראשון, וזאת פעם ראשונה עם הזריקה הזאת. ראיתי ביוטיוב את ההנחיה לערבוב החומרים אבל לא אמרו לי כמות.. יש צורך לשאול או שיש כמות קבועה?
כל אחת מקבלת מינון שונה, שמותאם לה... הרופא צריך להגיד לך איזו כמות להזריק. אולי זה רשום לך בהנחיות שקיבלת ממנו?
תלוי מה הרופא רשם לך. אם מדובר באמפולות הישנות של 75 יחידות, אז אפשר לערבב נוזל ממיס אחד עם עד שלוש אבקות. אם ניתן לך מרשם לאמפולות החדשות (Multidose) של 600 או 1200 יחידות, אז ממיסים את האבקה בכל הנוזל ומשתמשים במזרק המיוחד לקביעת המינון שיוזרק בפועל.
(מספר מקשר)