מאיפה מתחילים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לא יודעת אם זה המקום הנכון לשאול אבל אני בטוחה שתוכל לעזור. אני בת 35 בלי בן זוג .אני מתחילה לחשוב ברצינות על הבאת ילד מאיפה מתחילים ומה עושים? היכן אני יכולה לקבל מידע לגבי כול האפשרויות שיש לי, יש רופאים מומחים בקופת חולים שאני יכולה לגשת ליעוץ? רק תכון אותי מהיכן אני צריכה לקבל את המידע ולמי אני צריכה לגשת כדי לקבל יעוץ.. תודה
יש לך מספר אפשרויות: 1. לפנות לרופא הנשים בקופה. 2. לפנות למרפאת פריון בקופה. 3. לפנות ישר לבנק הזרע. 4. לפנות לרופא מומחה ליעוץ באופן פרטי.
(מספר מקשר)