גיל מבוגר וגלולות DHEA
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 43.אין ילדים.נמצאת בטיפולי פוריות IVF. בשני מחזורי הטיפול נשאבו 10 ביציות מתוכם 3 הופרו. 1. האם DEHA יעיל למישהי במצבי? כדאי לי לקחת? תוך כמה זמן אמור להשפיע? 2. האם התרופה משפיעה על כמות הביציות שנשאבות, או גם משפיעה על איכות הביצות? 3. בהזמנה מחו"ל תרופה של איזו חברה יש בה ריכוזיות גבוה יותר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
1. אני מציע שתקראי באתר www.baby4u.co.il את התשובות http://www.baby4u.co.il/Content.aspx?id=945 2. על כמות ואיכות הביציות. 3. כולם בד"כ בריכוז דומה של 25 או 50 מ"ג.
(מספר מקשר)