לאחר שאיבה ראשונה- התייעצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור זיידמן שלום רב, בת 25 עברתי שאיבה ראשונה, שאבו 11 ביציות, טרם ידוע לי איכות העוברים וכמותם. ידוע לי כי בהפרייה ראשונה ובגילי ההמלצה היא להחזיר עובר אחד. שאלתי היא כזו, במידה ויהיו לי סך הכל שני עוברים(איכותיים) במחזור טיפול זה, האם אני יש בידי את היכולת להחליט להחזיר שניים? או שמא אסור לרופא המטפל לעשות זאת? חשוב לי לדעת את זכויותיי שכן אם אכן אהיה במצב זה, יש סיכוי גדול שאצטרך לעבור מחזור מלא נוסף וברצוני לעשות הכל על מנת לא להגיע למצב זה. תודה על התייחסותך.
בהפרייה ראשונה ובגילך ההמלצה היא אכן להחזיר עובר אחד. במידה והעובר איכותי, הרופא הסביר לא יחרוג מהמלצה זו.