עזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 22..לוקחת גלולות מינס..נשארה לי רק גלולת דמה אחת לקחת וכבר עוד יום צריכה להתחיל חבילה חדשה ויש לי את כל התופעות של המחזור אבל בקושי עם דימום אלא במקום זה יש קצת הפרשות חומות..יש סיכוי שלא אקבל מחזור? והאם זה יכול להצביע על בעיות כולשהן ויש ממה להילחץ? האם כמות המחזור קשורה לפוריות? אני ממש לחוצה..
לא נדיר שלא יהיה ווסת כלל או שהווסת תהיה חלשה מאד, כאשר את נוטלת את הגלולות בעלות המינון ההורמונלי הנמוך ביותר. כמות המחזור קשורה למינון הנמוך של ההורמונים בגלולה ולא לפוריות.
(מספר מקשר)