קריאת ב. דם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני לאחר 3 הפריות שלא צלחו. הרופא חיפש את הביוץ הטבעי שהגיע ביום ה 13למחזור E2 1490, lh18,5 ופרוגסטרון קטן מ 1 היום יום ה 16 למחזור כבר הנתונים היו lh 17, e2 250, ופרוגסטרון 7 הרופא החליט לא לבצע החזרה.. מדוע?מה זה פרוגסטרון 7? זה לא תקין? ושאלה אחרת- אם כן קיימתי יחסים בימי הביוץ האם יש סיכוי? כי הבנתיבבדיקות לפני שבוע שניצפו שני זקיקים.. האם בפרוגסטרון כזה ניתן להיקלט טבעי?
יתכן ורמת הפרוגסטרון הגבוהה היא הסיבה לביטול. אם קיימת יחסים בימי הביוץ אז יש סיכוי להיקלט טבעי.
הכוונה הייתה שהםרוגסטרון היה 7 וזה נמוך השאלה היא אם עדיין ניתן להיקלט טבעי?