שאלות בנוגע להריון לאחר החזרת עובר מוקפא-בלסטוציסט
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מטופלת בטיפולי ivf בעכבות בעיית זרע ב 22/7/2015 עברתי החזרת עובר מוקפא מסוג בלסטוציסט לאחר 12 יום ב 3/8/2015 בדיקת בטא : MIU/ml 360 לאחר 14 יום ב 5/8/2015 בדיקת בטא שניה: 829.0 IU/L בדיקות הורמונים:pmol/l Estradiol (E2)876.0 Progesterone: 39.9 nmol/l שאלותיי הן: 1.האם הבדיקות תקינות? 2.איך אני מחשבת את שבוע ההריון בהחזרה של עובר מוקפא מסוג בלוציסט? 3.עד מתי לפי דעתך כדאי להמשיך את התמיכה? אני מקבלת:פרוגינובה ואוטרוגסטן 3 פעמים ביום המון המון תודות מראש וסוף שבוע נעים
1. כן. 2. בד"כ מיום ההחזרה ועד 12 יום. 3. לפי הנחיות הרופא המטפל, בד"כ סביב שבוע 8.