מורפולוגיה 0- IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור זיידמן שלום, בת 25, לאחר 3 הזרעות אשר כשלו, החודש אני עולה מדרגה ועושה IVF אני די בלחץ משום שהבנתי שבאסותא כאשר עושים איקסי, ההגדלה היא פי 300, מה שאומר שלא בטוח כלל שיצליחו למצוא תא מורפולוגי תקין ובמידה ולא יבחרו תא תקין, לא יצאו עוברים תקינים. המורפולוגיה הינה 0 בכל הבדיקות, כך שככל הנראה אין הרבה תאים תקינים. אני מפחדת ששוב אעשה טיפול מלא הורמונים שסיכויו אינם גבוהים, האם במצב כזה לא עדיף ללכת למעבדות שמצליחות לראות את תא הזרע בבהירות יותר גדולה וכך לשפר סיכויי הצלחה? בנוסף, האם ב- IVF ראשון אכן חייב להחזיר רק עובר אחד במידה והעוברים איכותיים? אודה לתשובתך.
נדיר מאד מאד שמעבדת IVF טובה לא תמצא, ודי בקלות, תאי זרע מתאימים גם אצל מי שלכאורה אין לו בבדיקת זרע פשוטה בכלל תאי זרע נורמליים. כלומר הדאגה שלך מאד מוגזמת מאחר ואין להשוות כלל חיפוש זרע במעבדת IVF לבדיקת זרע. ב- IVF ראשון אכן מומלץ להחזיר רק עובר אחד במידה והעוברים איכותיים.