בוקר טוב ד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני ובעלי מטופלי פוריות כבר שנתיים. הואיל והרופא שלי בחו"ל החלטנו לתת לטבע לעשות את שלו ולנסות החודש טבעי :) היום בבוקר - יו"מ 14 זקיק 22 ורירית 10. אתמול קיימנו יחסי מין אחרי התנזרות ארוכה יחסית (הריון שנפל בתחילתו+שמירת נידה). אנחנו לא מוסברים אמנם אך לבעלי יש מעט בעיית זרע במורפולוגיה ובתנועיות. מתי מומלץ ללקיים יחסי מין - היום או מחר בבוקר או מחר בערב (על מנת שהזרע יהיה "משובח")? תודה מראש ובשורות טובות
היום ומחר בבוקר. מה שחשוב זה הקרבה לביוץ לא ריכוז הזרע. זרע "איכותי" מאוחר אחרי הביוץ לא ממש יועיל.
(מספר מקשר)