עובר בגודל תקין ועוד אחד קטן מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 8 אחרי טיפולים ממושכים, נצפה עובר אחד תקין לחלוטין עם דופק יפה ועובר נוסף שליש בגודלו, למעשה בגודל של שבוע 6, עם דופק חלש מאוד. לפני שבוע הוא גם היה קטן מאוד אך ללא דופק. אין ספק שהעובר הקטן אינו תואם הגודל המצופה ואין טעות במועד ביוץ (הרי זו היתה שאיבת ביציות), מה הסיכוי שהעובר יתן איזו קפיצה ובאורח פלא בעוד שבועיים יהיה תואם לגילו וגודלו? מה הסיכוי שזה לא יקרה ומה עושים במקרה כזה, אם העובר ימשיך להתפתח באיטיות רבה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה