היעלמות סימני הריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי , אני בשבוע 8 פלוס 2, ביצעתי כבר פעמיים אולטרסאונד שהיה תקין ונצפה דופק. הפעם האחרונה היתה לפני שישה ימים. לאחרונה הגודש בחזה הולך ונעלם..כבר לא כואב כמו שהיה, וגם כאבי המחזור נעלמו..לפעמים יש לי תחושת בועות בבטן תחתונה ללא כאבים ואין דימום. אני חוששת שפתאום הדופק של העובר יפסיק , כבר עשיתי פעמיים אולטרסאונד שהיה תקין ועדיין אני נורא חוששת מהפלה אבל אי אפשר לעשות אולטרסאונד כל שבוע...איך אני אדע שהכל ממשיך להיות בסדר? יש לי תור לשקיפות עורפית עוד 3 שבועות.
אם עשית כבר פעמיים אולטרסאונד שהיה תקין, אז הסיכון להיעלמות הדופק נדיר יחסית.
(מספר מקשר)