מעבר לטיפול בישראל

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

10/07/2015 | 01:29 | מאת: שוש

שלום לחברי וחברות הפורום, אני ובן זוגי עברנו לקנדה לצורך לימודים ובחצי שנה האחרונה עברתי טיפול IUI שלא צלח וכרגע מחכה לתוצאות של טיפול ה IVF. יש לי ולבן זוגי הפסקה של כחודשיים וחצי מהלימודים שבמהלכם תיכננו לבקר בישראל. השאלה היא, במידה ונצטרך טיפול IVF נוסף האם יידרשו מאיתנו בישראל לבצע שוב את כל הבדיקות המקדימות או שנוכל להביא את התיק הרפואי שלנו מקנדה ולהמשיך מהמקום בו הפסקנו? כמו כן, כמה זמן לוקח בישראל לקבל את התשובות לכל בדיקות הדם המקדימות? תודה רבה, שוש

לקריאה נוספת והעמקה

בד"כ אין צורך לחזור על הבדיקות מחדש. אתם יכולים להעביר את התוצאות מחו"ל רופא המטפל מראש והוא יגיד לכם אם חסר משהו. במערכת הפרטית ניתן להשלים את מרבית הבדיקות תוך מספר שעות.

12/07/2015 | 02:57 | מאת: שוש

לשנינו יש כללית מושלם ולהבנתי אם נלך למכוני ההסדר אז נשלם רק השתתפות עצמית ואם נלך פרטי אז נקבל 75% החזר. מה הם בעצם ההבדלים בין מכוני הסדר לפרטי? האם בפרטי נוכל לחסוך בזמן (מכיוון שזמננו בארץ מוגבל)? תודה, שטש

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית