איקקלומין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי מספר שאלות בנוגע לאיקקלומין: 1. האם מקובל להתחיל את הטיפול בכדור אחד או שניים? 2. לפני ההיריון האחרון נטלתי בהתחלה איקקלומין ( נדמה לי שכדור אחד ביום) וזה לא השפיע עד כמה שזכור לי, האם זה אומר משהו על הסיכויים כעת? 3. האם האיקקלומין אכן מעלה את הסיכוי לציסטות וכתוצאה מכך ההיריון עלול להידחות? לתשובתך
1. תלוי בגיל האישה ובהיסטוריה שלה. 2. כן. אם לא השפיע בזמנו יתכן וגם לא ישפיע עכשיו. 3. האיקקלומין אכן מעלה את הסיכוי לציסטות, אך אין לכך השפעה על הסיכוי להיריון.