אחרי הזרעה ראשונה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי היום הזרעה ראשונה, אחריה גם שכבתי 10 דקות בקליניקה, אך כשחזרתי הביתה ראיתי הפרשות מימיות שקופות על התחתונים. האם זה נורמלי??? האם יכול להיות שהגוף שלי פלט את הזרע?? מוטרדת...
לקריאה נוספת והעמקה
זה נורמלי. תמיד אחרי הזרעה חלק גדול מהנוזל של הזרע נשטף החוצה, זאת מאחר שאין באמת "חלל" ברחם, והזרע שמוזרק במהלך ההזרעה למעשה רק שוטף את החלל המדומה בין דפנות הרחם.
(מספר מקשר)
מה זה אין חלל?? אז לאן מזריקים? אז למה בככל מזריקים אם אין חלל? לא הבנתיייייי כלום
אפשר בבקשה קצת הסבר למה מזריקים אם אין חלל רחם... :/ תודה.