היריון אצל פונדקאית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הפונדקאית שלנו בהיריון בגיאורגיה. בתאריך ה-11.3.15 הוחזרו עוברים מוקפאים בני יומיים ובתאריך ה-23.3.15 התקבלה בטא חיובית. תודה לאל עשינו שקיפות שהיתה בסדר וב-12.6.15 עשינו סקירה מוקדמת. לפי החישוב שלי הפונדקאית היתה צריכה להיות בשבוע 15+3 ולפי הבדיקה אמרו שהיא שבוע 14+5. יש לי שתי שאלות בבקשה: 1. האם זה בסדר שיש סטייה כזאת של כמעט שבוע? 2. בסקירה ניסו לראות תנועות עובר ולא ממש הצליחו. יש דופק והאורך והמשקל והכל בסדר... האם יש ממה לחשוש? תודה רבה על כל התשובות.
לקריאה נוספת והעמקה
תודה רבה פרופ' זיידמן היקר. שיהיה יום טוב