ביוץ ספונטאני עם צטרוטייד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יכול להיות ביוץ ספונטאני עם צטרוטייד? כמה זמן זקיקים בשלים יכולים להמתין לפני שהביציות מתמוססות? יש לי שני זקיקים בשלים, 18, ו 19, e2 2100, ושלושה קטנים 13, 13, ו 11. האם מומלץ להמתין יומיים להבשלת הנוספים? האם הזקיקים המובילים מכילים ביציות איכותיות יותר מהקטנים? תודה
יכול להיות ביוץ ספונטאני עם צטרוטייד. לא הבנתי את השאלה "כמה זמן זקיקים בשלים יכולים להמתין לפני שהביציות מתמוססות?" זקיקים מובילים מכילים ביציות איכותיות יותר מהקטנים.
(מספר מקשר)