הורדה במינון גונאל אף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהריים טובים, בת 31 בעלת שחלות פולציסטיות, מיועדת להפריה חוץ גופית עקב בעייה אצל הבעל. לפני שלושה ימים התחלתי בגונאל אף 150 כל יום. אחרי בדיקות דם הורידו לי את המינון ליומיים הקרובים ל112.5 כל יום. רציתי להבין את פשר הורדת המינון. ידוע לי כי בהמשך אצטרך להוסיף גם צטרוטייד אז האם העובדה שזה לא נרשם לשימוש כרגע קשורה לתוצאות? (יש להוסיף כי הניתוח של בעלי מיועד לשבוע הבא והשאיפה של הרופאים היא שהשאיבה תתבצע במקביל לניתוח שלו). בנוסף בשלושת הימים לא נראה גדילה של הציסטות