ביוץ וכניסה להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני כבר תקופה מנסה להיכנס להריון ולא מצליחה, בדיקת הורמונים שעשיתי היו תקינים, המחזור שלי יחסית סדיר כל 28-29 יום. מבדיקת ביוץ ביתית שעשיתי החל מיום 12 למחזור ראיתי פס ממש בהיר בהורמון LH וביום 13, 14 למחזור והלאה לא ראיתי שום קו. היתה לי לידה אחת, שבדיוק במחזור שלו לקחתי כדורים שדוחים מחזור, רציתי לדעת בבקשה האם כדורים דוחים מחזור דוחים גם את הביוץ? ואיך אפשר לדעת אם בכלל יש לי ביוץ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש כדורים שדוחים את הביוץ וניתנים בתחילת המחזור. ניתן לעשות מעקב ביוץ בעזרת אולטראסונד.
(מספר מקשר)