יש סיכוי ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון ברוך השם. השאלה היא קצת טיפשית אבל...לא מרפה ממני. האם יש אפשרות להיכנס להריון מזרע שהיה מהול בשאריות מים באמבטיה ? כלומר, סכין הגילוח שלי היה מונח על שאריות מים של אחד מבני הבית שהתקלח 4 שעות לפני וחוששת שאולי היה בהם זרע..גילחתי עם הסכין את פנים האזור האינטימי...אפשרי הריון בדרך זו? הביוץ היה 3 ימים אחרי בערך...וההריון היה מתוכנן כי בעלי ואני ניסנו באותו זמן . יש לי ממה לחשוש בכלל?
פרופ תודה על המענה. האם אין סיכוי גם במקרה שהגילוח נעשה ללא סבון ? והסכין הונחה בסביבה ללא סבון ?