הזרעות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופסור זיידמן שלום רב, ברצוני לשאול אותך מה הם אחוזי ההצלחה בהזרעות עם הורמונים כאשר המורפולוגיה הינה 0. אני בת 25 בעלי בן 26 ושאר המדדים תקינים. האם מניסיונך ישנו סיכוי הצלחה גבוה או נמוך במקרים כאלו? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
הייתי שמחה להבין מה עומד מאחורי ההחלטה אכן ללכת על כיוון הזרעות. הרי הסיכוי נמוך ואני מכניסה לגוף שלי הורמונים. האם ללכת על טיפול שסיכויו כה נמוכים לא מבזבז הן כוחות נפשיים והן פיזיים לשווא? ויותר מכך מבזבז את זמני? ב ivf להבנתי לא אמורה להיות לנו בעיה כה גדולה כיוון שיש את שיטת האיקסי. תודה לך מראש על תשובתך.