קרישיות - שאלת המשך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עניתי מטה אבל לא בטוחה שתראה אז כותבת הודעה חדשה: ברשותך חידוד לשאלתי: האם בעיית קרישיות יתר עלולה לגרום להפלות? (אני שואלת משום שיש שיח גדול בפורומים שונים בהן בנות רבות ציינו שרק גילוי של בעיית קרישיות אצלן ושימוש בקלקסן/אספירין הביאה למעשה להריון מלא ותקין אחרי כמה וכמה הפלות)
לקריאה נוספת והעמקה
הפרעות בקרישיות שכיחות, אך רק מעטות מתוכן קשורות להפלות (למשל נוגדנים לפוספוליפידים). מאד פופולארי בישראל לתת קלקסן/אספירין, אך העובדה שזה לא מונע היריון, כמובן לא מוכיחה שמתן התרופות הוא הגורם להצלחת ההיריון.
(מספר מקשר)