מנסה להבין, זקיקם ובדיקות דם.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ, כתבתי לך בשרשור קודם, ענית לי בנוגע לערכים של אסטרודיל, כותבת שוב ברשותך, כדי לעשות לעצמי סדר בדברים: * ביום חמישי לפני 10 ימי גודל זקיק 11, 10 וקטנים, E2=82.9, פרוגסטרון 0.26. * ביום שני גודל זקיק 16 מ"מ וקטנים, E2=282, פרוגסטרון =0.24. * ביום חמישי זקיק 23 מ"מ (אבל אולי זה מה שנשאר אחרי שהביצית חרגה מהשחלה?), E2=351, פרוגסטרון 1.24. 1. הם ייתכן שמה שראו כזקיק של 23 מ"מ הוא אכן מה שנשאר לאחר חריגת הביצית וכן התרחש ביוץ (אולי ביום רביעי?)על פי ערכי בדיקות הדם? 2. מה קצב עליית האסטריודל בימים שלפני ביוץ? האם סביר שתוך יומיים עליתי מ282 לערכי ביוץ של 700-1100, ואז תוך יום ירדתי ל351? 3.במידה ולא התרחש ביוץ על פי הנתונים, מה יכול להסביר את גדילת הזקיק כפי שנצפה באולטרסאונד ואת העובדה שבבדיקות ביוץ ביתיות ראיתי עליה ב-LH וזוהה ביוץ? תודה רבה! מורן
1. לא. 2. לא. 3. אולי זה ציסטה ולא זקיקי. או שערכי ה E2 הם בפיקוגרם ולא בפיקומול?
1. לא. 2. לא. 3. אולי זה ציסטה ולא זקיקי. או שערכי ה E2 הם בפיקוגרם ולא בפיקומול?