טיפולי פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני כעת עוברת סבב ראשון של טיפולי IVF. לאחר גונאל שהתחיל במינון 175 וביומיים האחרונים עבר ל-300. הצליו לשאוב 5 ביציות. בפועל הודיעו לי יום אחרי שארבעה מהן לא תקינות ומקווים שהאחת שנותרה תהיה תקינה למחר ותתפתח ואז יחזירו אותה. האם זה אומר שהביציות שלי לא תקינות? האם הסיכוי שלי אפסי להרות? יש לי ילדה אחת מטיפול של איקקלומין ואסטרופם. וכעת אחרי 3 הזרעות כושלות, וטיפול IVF ראשון
לקריאה נוספת והעמקה
לא צריך להסיק כאלה מסקנות רחוקות טווח, כל מה שניתן להבין זה שהחודש הייתה תגובה ל מוצלחת ו/או שהפרוטוקול שניתן לך לא התאים לך.
(מספר מקשר)