ייעוץ דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 39 רווקה ויש רזרבה שחלתית כרגע פרוטוקול מינון של 675 ליום יום 12 לווסת US: זקיק 5 מ"מ+ קטנים דם: LH- 7.1 E2-81 פרוגסטרון- 3.9 בנוסף בדיקות דם מתאריך 21.5: LH- 0.7 E2- <70 פרוגסטרון- 2> יש לציין שפעם ראשונה יש חוסר תגובה כזו לפני חודשיים היו שני זקיקים לשאיבה. 1. כרגע אכן יש חוזר תגובה? 2. שחלות חלילה הפסיקו לתפקד? 3. או פשוט חודש כזה ללא תגובה? אני דואגת, מה דעתך? תודה.
תודה על דעתך. לאחר שנלקח 11 יום הורמונים מינון 675 ליום וחוסר תגובה. אתמול הפסקתי הורמונים. עשיתי היום בדיקות דם LH- 5.1 E2- 115 PROGESTERON- 4.0 TESTOSTERONE-TOTAL- 0.6 מה הבדיקות אומרות על מצבי כרגע?