פרופיל הורמונאליי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריכה להביא לקופה פרופיל הורמונלי על מנת לקבל אישור לטיפולים. היו לי סימנים של דימום יבש במשך ארבעה ימים ביום חמישי היה לי סימנים של דימום רגיל ואז ביום שישי בבוקר התחיל לי דימום רציני מחר זה יום רביעי-חמישי לדימום המסיבי האם אני יכולה לעשות בדיקה או שעדיף לי לחכות לחודש הבא? אם היה לי פספוס של יום לבדיקות עד כמה זה משפיע, על הטופס כתוב לי יום 2-5
כלומר אם לא התזמון הנכון יש בדיקה שתעיד על כך? לחוצה מפני שהטישור של מכבי להמשך הטיפולים תלוי בכך ומצד שני אם לא בחודש הבא הטיפול ידחה לאחרי החגים
בעיקר על פי רמות האסטרדיול שצריכות להיות <200 על מנת שהבדיקה תחשב כאמינה.