לכבוד פרופסור דניאל זיידמן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הגיע היום התשובה, התשובה גבוהה בהרבה יותר, היא 47.3 ... עשיתי את שתי הבדיקות ביום הרביעי של הווסת כמו שהרופאה ביקשה.. איך אני ממשיכה מכאן אני בסה"כ בת 20, ועד עכשיו הרופאה לא כל כך כיוונה אותי והסבירה לי מה הלאה... אשמח מאוד לתשובה האם אני יוכל להיכנס בכלל להריון כי לפי מה שקראתי באינטרנט גם הטיפולים שניתנים הם גג עד 20 ושלי 39 והפעם 47...... תודה רבה.
המספרים לא מעודדים, אבל ישנם גורמים נוספים כמו סדירות המחזור שלך, כלומר האם את מבייצת וכו'. כדאי שתפני לממחה לקבלת יעוץ מסודר.
(מספר מקשר)