ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי המחזורים שלי הם 28 יום בדיוק כבר שנה שאני בודקת מאוד סדיר, גם הביוץ הוא ביום ה-14 (ו14 יום אני מקבלת וסת לצערי) חודש שעבר קיבלתי בתאריך 09/04 ומחזור אחריו קיבלתי ב 12/05 שזה 34 יום בין וסת לוסת. זה מאוד חריג לי , נכון שלפעמים יכול לזוז, כי הביוץ מתאחר ומכאן גם הדימום..הביוץ היה רק ביום ה-20. החודש קיבלתי ב-12/5 מתי אמורה להתחיל התקופה הפורייה שלי בעז"ה, באילו ימיםך כבר להתחיל לקיים או לבדוק בנסיון לאתר את הביוץ? תודה רבה
אם הביוץ שלך הוא בד"כ ביום ה- 14, אז כדאי לכם לקיים יחסים יומיום מהיום ה- 12, במשך 3-4 ימים.
(מספר מקשר)