הריון שבוע 6
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי רשמתי לך בהודעה קודמת על שבוע 5 ו6 ימים שיש שק חלמון והריון ורשמת שתקין. אכן צדקת.. יום אחרי הייתה הכתמה קטנטנה חום בהיר.. כמו ליכלוך בניגוב. הלכתי למיון נצפה עובר עם דופק... לאחר חיפוש מעמיק נמצא ממצא היפואקוגני קטנטן ליד השק יכול להתאים להמטומה. הרופאה לא התרגשה, אמרה שהכל נראה תקין וההוכחה לכך שההריון מתפתח כי יש עובר עם דופק ופשוט צריך לנוח. רופא אחר אמר שאולי מדובר בשק שפרש.... שוב מדובר על ממצא מאוד קטן. מה אתה אומר? להיות רגועה..זה אכן ממצא שכיח?