תיזמון בדיקת פרופיל הורמונלי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, הופנתי לבדיקה של פרופיל הורמונלי שהונחתי לבצעו בימים 3-5 לדימום הוסת. הבוקר, יום שלישי, החל הדימום ממש (עד היום מיום שבת בערב היו מעט כתמים חומים). אני קצת מבולבלת בספירה, האם ביום חמישי בבוקר אני כבר יכולה לבצע את הבדיקה? זה אומנם היום השלישי אך רק תחילתו. האם ישנן מעבדות של מכבי בהן ניתן לבצע את הבדיקה ביום שישי? במידה ויום חמישי מוקדם מדי וביום שישי אין בדיקות, יש טעם לבצע ביום ראשון(זה יהיה תחילת היום השישי בעצם)? אודה על תשובתך, יום נעים ותודה מורן
יש לבצע את הפרופיל ההורמונלי בתחילת המחזור, כאשר רמות האסטרדיול עדיין נמוכות. אני חושב שלא ניתן לבצע את הבדיקה במכבי בימי ששי.