הקפאת ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מתקרבת לגיל 38 ורופאת הנשים המליצה לי על שימור ביציות האם כדאי לי לעבור את התהליך? מה אחוזי ההצלחה של החזרת הביציות לאחר שאיבה בעוד מספר שנים? והאם עדיף לפני כן לעשות בדיקת AMH?
לקריאה נוספת והעמקה
במידה ואת לא יכולה להרות כעת, הרי שהקפאת הביציות יכולה לסייע בשמירת האפשרות להיריון גנטי שלך בעתיד. אין נתונים טובים ביחס לגילך, אבל ההנחה שהחזרה של שני עוברים טובים תדרוש כארבע ביציות קפואות עם כ- 30% סיכוי להיריון. בדיקת AMH בהחלט יכולה לסייע לך לשער כמה ביציות יצליחו להקפיא לך ומה משך החלון הפורה שנותר לך.
(מספר מקשר)