מחזור מאחר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי דוקטור בוקר טוב. אני בת 30 פרופיל הורמונאלי תקין וגם של בעלי עברנו עד לפניי חודש 4 הזרעות שלא צלחו לצערי רצוף החודש החלטנו יחד שנחים , שדי! ניסנ טבעי אז באמת איתרתי את הביוץ החודש קצת מאוחר מהרגיל ביום ה-18 , קיבלתי בתאריך 09/04 תמיד !! המחזורים שלי 28 יום בדיוק , החודש ללא זרריקות או הורמונים ואיחר לי, כעת אני 33 יום לאחר היום הראשון שלל הוסת, מיום שישי חווה כאבי בטן עזים של מחזור אך ללא דימום כלל. כבר 4 ימי איחור. ערכתי 2 בדיקות ביתיות יצאו שליליות. האם להספיד את ההריון? האם יש עוד סיכוי. ממתי מאחר לי ? זאת הפעם הראשונה? האם בגלל הזריקות של חודשים קודמים? האם מאחר בגלל שהביוץ החודש ארע רק ביום ה-18 ואז גם המחזור מאחר? (14 יום אחריי הביוץ?) המות תהיות תודה מראש על התשובה
אם הביוץ מאוחר אז צפוי שהווסת תדחה. את יכולה לעשות בדיקת דם לפרוגסטרון והיריון ואז תדעי מה מצבך.