שאלה דחופה בבקשה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי! אתמול לפני החזרה של מוקפאים פעם ראשונה (לפני כחודשיים החזרה של שני עוברים טריים שהסתיימה בהריון כימי), "התבשרתי" שהעוברים לא שרדו את ההפשרה :( האחות בבי"ח אמרה לי להמשיך עוד יומיים עם האסטרופם והנרות תמיכה כדי שאקבל מחזור סדיר ונורמלי. האם זה הכרחי? ומה יקרה אם היום לא אקח יותר את התרופות? פשוט אחרי כמות גדולה כ"כ של הורמונים (כארבעה שבועות של שלושה כדורים ביום של אסטרופם ועוד ארבע נרות וגינליים ביום מיום חמישי האחרון לתמיכה) אני מרגישה שלמה לי להכניס לגוף הורמונים מיותרים אם כבר אין צורך בכך? תודה!
כמה ימי חשיפה נוספים לפרוגסטרון יבטיחו שיגיע ווסת. עוד אסטרופם כנראה באמת לא נחוץ בשלב זה.