שקיפות אחוזי הצלחה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מדוע היחידות לא מפרסמות את מספר הטיפולים המדויק ואחוזי ההצלחה? הן מתוקצבות וממומנות בכסף רב. ובהחלט צריכות לתת דין וחשבון על הישגהם או מחדליהם. כי מטעויות לומדים. מאוד הזדהיתי עם דברי פרופ משיח לגבי כך שיחידות ה-IVF צריכות לפרסם בגלוי כל אחת את כמות הטיפולים ואחוזי ההצלחה. מדוע אנחנו המדינה היחידה שלא פועלת בשקיפות??
אני גם בעד שקיפות, אבל אנחנו ממש לא המדינה היחידה שחוששת שפרסום התוצאות יוביל לתחרות בין היחידות, שתוצאתו חוסר רצון לטפל במטופלות עם סיכויים נמוכים אפליה נגדן, ניסיון להעלות את שיעורי ההצלחה על ידי החזרת עוברים רבים והטייה סטטיסטית של התוצאות על ידי נוהג כמו גידול בלסטוציסטים בלבד, שמשפר את הסטטיסטיקה של היחידה, אבל פוגע בסיכוי של נשים רבות להרות.