שאלות של תחילת היריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר, בתאריך 1.4.15 מחזור אחרון (לאחר בטא שלילית. טיפול IVF לא הצליח). בתאריך 26.4 בדיקת ביתית חיובית ומפתיעה מאוד... בתאריך 27.4 - בטא 331, פרוגסטרון - 72.3, E2 939 בתאריך 29.4 - בטא 990, פרוגסטרון 69.4, E2 1104 היריון ספונטאני (בהפסקה בין טיפולים), בת 40, לפני שנה היריון ספונטאני ללא דופק בשבוע 6. בתאריך 11.5 הוזמנתי לאולטראסאונד ביחידה. מכיוון שאני בחששות ממספר דברים, אני פונה אליך: 1. מה המשמעות של בטא כל כך גבוהה לשלב זה (תחילת שבוע 4...) גם בהיריון שנפל הבטא הייתה גבוהה..האם ידוע על קשר? 2. מה המשמעות שהבטא שילשה עצמה תוך יומיים ולא רק הכפילה? 3. האם יש צורך בתמיכה על פי הנתונים 4. מה מצפים לראות באולטראסאונד עוד שבוע וחצי? 5. איך נרגעים?:) תודה על כל העזרה!
1. לא אמור להיות קשר. 2. שהיא עלתה מהר. 3. לא. 4. שק או שקי היריון. 5. פעילות גופנית עוזרת. נניח הליכה או שחיה.