דימום חזק מתמשך (מחזור?) שבוע אחרי החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביום חמישי 16/04 ביצעתי שאיבה של 5 ביציות, 3 הצליחו להפרות (חלק ב- icsi). החזרה ביום 3 , יום ראשון 19/04. מטופלת באנדומטרין 400 מ"ג (2 בבוקר ו- 2 בערב). 3 ימים אחרי החזרה היו כתווציות חזקות מאוד ודימומים קלים. הרופא הוסיף לי פרוגסטרון ריטרד 250 מ"ג כל 3 ימים. כעת, 7 ימים אחרי ההחזרה ו- 10 ימים אחרי הביוץ (שאיבה) יש לי דימום חזק מתמשך כבר כמה שעות. שאלותיי- 1. האם יתכן מחזור ללא הפסקת התמיכה ? 2. האם יתכן מחזור בשלב כה מוקדם, שבוע אחרי החזרה? 3. האם יתכן ומדובר בדימום חזק ולא מחזור ויש להמשיך בתמיכה עד ביצוע בדיקת בטא ? תודה מראש מורן
כמו כן אבקש לדעת האם עלי להמשיך את התמיכה, אנדומטרין ופרוגסטרון ריטרד עד היום ה- 12 לביצוע בדיקת בטא ? תודה מורן
1. יתכן. 2. זה לא תקין. 3. יתכן. כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל ביחס להמשך התמיכה.