רירית עבה בתחילת מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לקראת החזרת עוברים קפואים במחזור ביוץ טבעי. ביום 3 למחזור עשיתי אולטרסאונד והרירית הייתה 7 פרוג 3 ואסטרדיול 200. היום חזרתי על הבדיקות ( יום 5 למחזור, הדימום נגמר) והרירית 6.1. אף פעם לא הייתה לי רירית כזו עבה בתחילת מחזור.. בדרך כלל זה סביב ה 3. האם זה אומר שהרירית הישנה לא התקלפה עד הסוף? האם זה פוגע בסיכויי השתרשות העוברים?
לקריאה נוספת והעמקה
כנראה שהרירית עוד טרם התפרקה. זה לא אמור לפגוע בהמשך בסיכויי השתרשות העוברים.
(מספר מקשר)
אבל הדימום לגמרי נגמר. היא יכולה עוד להתפרק בלי דימום שיוצא ?