הקפאת ביציות בחו"ל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מעונינת להקפיא ביציות ב-IVI ספרד. האם ניתן לעבור את תהליך ההכנה בארץ, חלקו או כולו, הכוונה לתרופות ההורמונליות ואולי גם לשאיבה עצמה , אם אפשר, ולשלוח אותן לספרד, במקום לנסוע לחו"ל ולהישאר שם כמה שבועות?? ואם כן - איזה בית חולים עושה את זה?
לקריאה נוספת והעמקה
את ההכנה ניתן לעבור בארץ אבל את השאיבה חייבים לעשות בחול. הניסיון בהקפאת ביציות בישראל כבר די דומה כיום לזה שמושג בחול, ובבית חולים אסותא למשל תוכלי לעשות כיום מחזור הקפאה שני חינם (!) כולל שמירת הביציות לעשר שנים. בהנחה שאת לא עוברת לגור בספרד, הרי שבעתיד תצרכי לנסוע פעמים רבות לשם לבצע את ההחזרות.
(מספר מקשר)