אני רק שאלה :)
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. התחלתי סבב לפני IVF שני. טרם התחלת הסבב הורו לי לקחת כחפיסה וחצי של גלולות. בעקבות זאת, היה לי דימום קל בצבע חום שנמשך שבועיים ונפסק. לאחר כשבוע-שבועיים החל דימום רציני שנראה כמחזור ונמשך כשבוע וחצי. ביום ראשון עשיתי אולטרסאונד ראשון (עדיין הייתי עם דימום) ונאמר לי שיש נוזל בחלל הרחם ושזה דימום שצריך לצאת. היום, יום רביעי אני כבר ללא דימום אך באולטרסאונד רואים עדיין נוזל בחלל הרחם ואף נרשם - "עם נוזל עם הדים לא סדירים בחלל הרחם". מה זה הנוזל הזה? מה השלכתו על הסבב הזה, אם בכלל? תודה