מורפולוגיה 0%
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, אנחנו בני 30 לפני ivf ראשון. אצלי הבדיקות תקינות, בבדיקות זרע נמצא ריכוז בין 3-7 מיליון ומורפולגיה 0%. הבנתי שיש שיטה שנקראת איקסי שיכולה לעזור בנתוני זרע כאלו ובכל זאת האם מנסיונך תתכן פגיעה באיכות העוברים ובכך בסיכויי ההצלחה? מה סיכויי ההצלחה שלנו לטיפול הראשון? שמעתי שקיימות מעבדות מיוחדות לברירת הזרעונים בעלי המורפולגיה התקינה האם אתה ממליץ בנתונים אלו ? או שזה מיותר ? אם הבציות באכות טובה (שומרת מאד על תזונה טובה ומתחילה דיקור ) אז זה יכול "לחפות" ? תודה רבה על המענה
לקריאה נוספת והעמקה