רירית הרחם
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יום 13 למחזור, יום 11 לנטילת אסטרופם. היום באולטרסאונד נצפתה רירית 8 מ"מ, כששאלתי איך המרקם של הרירית, הרופאה ציינה שהרירית לא תלת שכבתית, ובדוח רשמה שהרירית אקוגנית. 5 ימים לפני המחזור האחרון עשיתי פיפל. מה זה בדיוק רירית אקוגנית? האם יש סיכוי להריון עם נתונים כאלה של רירית, ואם כן האם נמוך משמעותית? האם במצב כזה עדיף לוותר על החזרה החודש?
לקריאה נוספת והעמקה
רירית אקוגנית זו רירית עם החזרים מרובים באולטרסאונד. יש סיכוי להריון. כדאי שהרופא המטפל שרואה את הרירית יחליט ביחס לכדאיות ההחזרה החודש.
(מספר מקשר)